Известие

Collapse
No announcement yet.

2.4 JTD пали за 2 сек и гасне

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • 2.4 JTD пали за 2 сек и гасне

    Драги колеги, имам страхотни главоболия с една кола, а трябва незабавно да я направя защото е на руснаци на път за вкъщи и са в града вече седмица, чакайки да им се оправи колицата. Накратко - 2.4 JTD 10V 98г, чупи бутало и се сменя целия мотор. Ето какво работи - Crankshaft Sensor-a, Fuel Pressure Sensor-a, Fuel regulator-a, Camshaft Sensor-a, помпата. При палене, гледам актуалните стойности на Crankshaft sensor-a и налягането в рейката. Държи съответно около 230-240-250 оборота и 350-400 бара налягане. Колата запалва за секунда-две и си спира дюзите. Проблема е много интересен и такъв не видях никъде из всички световни форуми. Надявам се на бързи предложения, защото 3-ти ден ще нощувам с тази кола в сервиза. Има и още работи, които съм правил, но това което е важно съм го казал.

  • #2
    Така се държеше един джип, докато собственика не си каза как хвърлил ключа на брат му и ключа паднал "лошо" на един камък - имобилайзера провери ли
    AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от pomahtukyc Покажи съобщение
      Драги колеги, имам страхотни главоболия с една кола, а трябва незабавно да я направя защото е на руснаци на път за вкъщи и са в града вече седмица, чакайки да им се оправи колицата. Накратко - 2.4 JTD 10V 98г, чупи бутало и се сменя целия мотор. Ето какво работи - Crankshaft Sensor-a, Fuel Pressure Sensor-a, Fuel regulator-a, Camshaft Sensor-a, помпата. При палене, гледам актуалните стойности на Crankshaft sensor-a и налягането в рейката. Държи съответно около 230-240-250 оборота и 350-400 бара налягане. Колата запалва за секунда-две и си спира дюзите. Проблема е много интересен и такъв не видях никъде из всички световни форуми. Надявам се на бързи предложения, защото 3-ти ден ще нощувам с тази кола в сервиза. Има и още работи, които съм правил, но това което е важно съм го казал.
      Ми що не кажеш грешките че да ти помогнат хората
      ALFA ROMEO 159 2,4 JTD 210 PSsigpic

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от kiko73 Покажи съобщение
        Така се държеше един джип, докато собственика не си каза как хвърлил ключа на брат му и ключа паднал "лошо" на един камък - имобилайзера провери ли
        Ако е имото, то няма да запали въобще а човека пише че пали
        156 2.4JTD 136+ PS

        Comment


        • #5
          Сменях ECU заедно с IMMO-to и прави абсолютно същото. Гледах я 4 пъти дали е зацепена правилно. Смъкнал съм и картер-а за да погледна гривната на КВ и сътветно съм се подсигурил, че е изправна. Давайте всякакви предложения. Почти съм сигурен, че всичко, което ще се сетите съм го правил, но все пак кажете, защото съм навлязал и в кътните и зъби .

          От време на време се появява една единствена грешка за синхронизацията между двата датчика на КВ и РВ( коляновия и разпределителния вал), обаче ремъка е зацепен правилно и нареза е върху Разпределителния вал, когато 3-ти цилиндър е в горна мъртва точка.
          Last edited by pomahtukyc; d.m.y г., 17:13.

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
            Ако е имото, то няма да запали въобще а човека пише че пали
            Аз ясно написах, че съм го видял с очите си - пали точно за 2 сек. и гасне, донесоха резервния ключ и всичко си беше ок

            Пробва ли с друг датчик на КВ
            Пробва ли дали има компресия "новия" ДВГ и подава ли и гориво директно на помпата
            AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от kiko73 Покажи съобщение
              Аз ясно написах, че съм го видял с очите си - пали точно за 2 сек. и гасне, донесоха резервния ключ и всичко си беше ок

              Пробва ли с друг датчик на КВ
              Пробва ли дали има компресия "новия" ДВГ и подава ли и гориво директно на помпата
              Колега, джипа предполагам, че е бил от VAG, защото техните IMMO-та правят така, но тук всичко е ОК и IMMO-то си казва, че дава позволение да запали мотора, а освен това и проверихме как би се държала, ако откачим нещо по иммо системата и съответно тогава изобщо не припалва. Компресия бол и гориво сме подавали със допълнителна 5 барова помпа и все същото. Освен това вече написах, че при палене си държи 350-400 бара налягане в рейката. Въздух в системата няма...Чакам още предложения... Благодаря! BTW сменях и датчика на КВ и на РВ и регулатор и датчик за налягане в Reil-a....Интересува ме защо си спира дюзите след като си изреди всеки цилиндър по един път. Не е ИММО...

              Comment


              • #8
                Що не звъннеш на Бобо
                AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

                Comment


                • #9
                  Преди два часа си направих регистрация за да мога да ви пиша, та ... нямам номера на конкретния Бобо...

                  Comment


                  • #10
                    Ами влез в "общ технически" - третия ред отгоре надолу
                    AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

                    Comment


                    • #11
                      0888 232 484
                      156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                      147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                      159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                      Comment


                      • #12
                        А ми ти от кой град си?

                        Comment


                        • #13
                          По какво разбираш, че си спира дюзите?
                          Ако запали колата за 2 секунди, то ако държиш газта то би трябвало да може да качиш за тези 2 секунди до поне 3000 оборота, това може ли да с случи?

                          Когато колата не пали, какъв пушек излиза отзад?
                          Или тя запалва от първия път всеки път и всеки път работи по 2 секунди и загасва, и така постоянно?
                          A20DTH ЖТД ама не баш
                          1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                          Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от pomahtukyc Покажи съобщение
                            От време на време се появява една единствена грешка за синхронизацията между двата датчика на КВ и РВ( коляновия и разпределителния вал), обаче ремъка е зацепен правилно и нареза е върху Разпределителния вал, когато 3-ти цилиндър е в горна мъртва точка.
                            Ремък се зацепва или със специален инструмент за коляновия вал или по белезите на новия ремък. Не знам, къде си го чел това за 3-ти цилиндър.

                            http://www.alfaworkshop.co.uk/alfa_jtd_cambelt.shtml

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от robkobg Покажи съобщение
                              Ремък се зацепва или със специален инструмент за коляновия вал или по белезите на новия ремък. Не знам, къде си го чел това за 3-ти цилиндър.

                              http://www.alfaworkshop.co.uk/alfa_jtd_cambelt.shtml
                              Не го е чел аз му го казах Колата вече е в русия Оправена е проблема беше в колелото на коляновия вал от което чете ВР сензора
                              0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                              sigpic
                              Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                              Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                              Comment

                              Working...
                              X